بیست و دومین دوره مسابقه داستان کوتاه صادق هدایت از اول خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

▪شرایط شرکت در این رقابت ادبی به شرح زیر است:

هر نویسنده می تواند فقط یک داستان کوتاه منتشر نشده و کاملا بکر خود را که مورد هیچ گونه استفاده ای قرار نگرفته برای شرکت در مسابقه ارسال نماید .

داستان ارسالی نباید از هزار کلمه کمتر و از چهار هزار کلمه بیشتر باشد و از طریق آدرس ایمیل ذیل قابل ارسال است.

موضوع داستان و سبک نگارش آزاد است .

هر دو فرمت word و pdf قابل پذیرش هستند . داستان هایی که به صورت عکس و یا دست نوشته فرستاده شوند قابل پذیرش نیستند.

مشخصات تماس نویسندگان شامل : تلفن ثابت ، تلفن همراه ، آدرس کامل پستی و Email می باشد و صورت تغییر ، مراتب را به دفتر هدایت اطلاع فرمایند . داستان هایی که فاقد اطلاعات یاد شده باشند مسابقه شرکت نخواهند شد.از فونت های رایج فارسی مانند: نازنین، میترا و غیره برای تایپ داستان استفاده نمایید.

داستانک ، داستان بدون عنوان یا بدون نام نویسنده و یا با نام مستعار نویسنده مطلقاً پذیرفته نمی شود.

پس از ارسال داستان، ایمیل وصول داستان به فرستنده اعلام می شود و نیاز به هیچ گونه پرسشی نمی باشد مهلت ارسال آثار تا ساعت ۱۲ شب سی ام مهرماه ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

علاقه مندان و داستان نویسان باید اثر خود را به این ایمیل ارسال کنند:
jahangirhedayat@gmail.com

قبل از انتشار نظر داوران مسابقه، دفتر هدایت از هرگونه اظهارنظر درباره داستان ها معذور است.

نویسندگانی که در این مسابقه شرکت می کنند لازم است توجه فرمایند تا تعیین برندگان و نیز انتخاب و داستان ها برای چاپ در مجموعه آثار برگزیده از درج داستان ارسالی خود در کتاب ها، نشریات و سایت های اینترنتی و یا ارسال برای مسابقه داستان نویسی دیگر خودداری فرمایند. در غیر این صورت داستان فرستاده شده در مسابقه شرکت داده نمی شود .

ارسال داستان برای این مسابقه به این معنی است که نویسنده در صورت انتخاب، رضایت خود را برای چاپ داستان ارسالی در مجموعه داستان های برگزیده اعلام داشته است و دفتر هدایت مجاز به ویرایش داستان ها می باشد.

داستان های ارسالی مسترد نخواهد شد. داستان های برتر اواخر آذرماه و اسامی برندگان نهایی و اهدای جوایز در اواخر بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام می شود.

جوایز برندگان خارج از کشور به نمایندگان آن ها اهداء خواهد شد. کلیه علاقه مندان و فارسی زبانان از کشورهای همسایه و دیگر کشورها می توانند در این مسابقه ادبی شرکت فرمایند .

▪گزینش آثار و جوائز

نام داوران مرحله اول همزمان با اسامی داستان های برتر اعلام خواهد شد. به داستان های برگزیده به انتخاب هیئت داوران، به نفر اول تندیس صادق هدایت و سه نفر دوم، لوح افتخار شود.

همچنین داستان های برتر و برنده تحت حمایت بنیاد صادق هدایت در مجموعه کتابی به اهداء می چاپ خواهند رسید.

▪چاپ و انتشار آثار برگزیده

دفتر صادق هدایت می تواند با همکاری ناشران داخل یا خارج ازکشور مجموعه بهترین داستان های مسابقه را چاپ و منتشر نماید.

▪در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به یکی از روش های زیر تماس حاصل فرمایید:

صبح ها تماس با شماره ۲۲۵۵۶۶۰۷-۰۲۱
ایمیل : jahangirhedayat@gmail.com

مجدد لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۱۲شب ۳۰مهرماه ۱۴۰۲ می باشد و برندگان نهایی در اواخر بهمن ۱۴۰۲ اعلام می شود

اطلاعیه بیست و دومین مسابقه ادبی صادق هدایت

اطلاعیه بیست و دومین مسابقه ادبی صادق هدایت

این پست دارای 7 دیدگاه است

  1. محمد

    با سلام.برای هر کاری، باید به صاحب کار ارزش گذاشت.هر کاری.نویشندگی هم باید برای نویسنده ارزش گذاشت.اصلا بحث مادی نیست.جزو شرایطی که مجموعه گذاشته، جوریه که نویسنده ی داستان، هیچ حقی نداره و مجموعه هر کاری دلش خاست میتونه بکنه.قاعدتا روش صحیحی نیست.درسته که مجموعه با اینکار و مسابفه داره،به نویسندگی اهمیت میده،خیلی هم ممنون،اما اینکه بگه هر کار خاستیم،میکنیم و نویسنده حق هیچ اعتراضی نداره.

  2. وحید

    با درود اگر ممکنه با صدور اطلاعیه ای مدت ارسال اثار را -تا پایان دیماه_تمدید بفرمائیدو برخی چون حقیر تازه با جشنواره آشنا شده اند و هم اینکه شاید چون من با کتابی چاپ نشده، عاشق نوشتن باشند… سپاسگزارم

    1. ادمین

      باعرض سلام و درود طبق آخرین اخبار تمدید نشده است

  3. Kh7at

    درود
    جسارتا طبق تاریخی که در سایت ذکر شده، داستان های برتر در اواخر آذرماه باید اعلام می‌شده و مثل اینکه این کار صورت نگرفته.
    درصورتی که اعلام شده لطف کنید بگین چطور میشه به لیست داستان های برتر دسترسی پیدا کرد، و درصورتی هم که اعلام نشده بگید که تا کی اعلام میشه

    1. ادمین

      سلام
      ما صرفا خبر رو پوشش دادیم برای اطلاع بیشتر با مسئولین جشنواره ارتباط بگیرین

  4. محمد

    پس نتایج مسابقه داستان کوتاه ۱۴۰۲ اعلام نشده؟ …فرمودین اواخر بهمن اعلام میشه.۱۴۰۳ هم کم کم تموم میشه؟!!! امان از حرف و وعده وعید ها…!

    1. ادمین

      سلام به محض اعلام منتشر خواهیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید