رمان منتشر نشده گابریل گارسیا مارکز سال آینده عرضه می شود

انتشارات «راندوم هاوس» روز جمعه اعلام کرد که رمانی منتشرنشده از گابریل گارسیا مارکز، نویسنده سرشناس کلمبیایی سال آینده همزمان با دهمین سالگرد درگذشت وی منتشر خواهد شد. 


گابریل گارسیا مارکز که در سال ۱۹۸۲ برنده جایزه نوبل ادبیات شد با آثاری همچون «صد سال تنهایی»، «عشق سال‌های وبا» و «خاطره دلب‍رکان غم‍گی‍ن من» شناخته می‌شود.

بنا به اعلام «راندوم هاوس» قرار است رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز سال ۲۰۲۴ در همه کشورهای اسپانیایی زبان به استثنای مکزیک منتشر شود.

 
«راندوم هاوس» انتشار این اثر ادبی از گابریل گارسیا مارکز را «بی‌شک مهمترین رویداد» ادبی سال آینده خوانده است. 


رودریگو و گونزالو دو پسر گابریل گارسیا مارکز گفته‌اند که «قابل توجه‌ترین جنبه‌های» آثار ادبی پدرشان در رمان منتشرنشده او به چشم می‌خورد.
نام رمان منتشرنشده گابریل گارسیا مارکز را می‌توان «یکدیگر را ماه اوت خواهیم دید» ترجمه کرد.

این نویسنده برجسته کلمبیایی در روز ششم مارس سال ۱۹۲۷ در شهر آراکاتاکا متولد شد و سال ۲۰۱۴ در سن ۸۷ سالگی در مکزیکوسیتی چشم از جهان فروبست.


راز سی ساله گابریل گارسیا مارکز فاش شد
به گفته موسسه فرهنگی «سروانتس» آثار گابریل گارسیا مارکز از آغاز قرن بیست و یکم تاکنون بیشتر از دیگر نویسندگان اسپانیایی زبان در سراسر جهان به زبان‌های دیگر ترجمه شده است.

به این ترتیب آثار او طی بیش از دو دهه اخیر از کتاب‌های نویسندگانی همچون ایزابل آلنده، خورخه لوئیس بورخس و ماریو بارگاس یوسا بیشتر به زبان‌های دیگر ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید